🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تشخیص

(ثبت: 209127) فروردین 3, 1398 

اسفند انجماد شکست
از نفس سبز
روی تن مفلس برگ
بهاران نفس می زند…
گوشه ی کلاه گل
چون رویای دیر پای من
سرخ شنیده می شود…
جاری جسارت نوگلان
در قاب نخواهد ماند
به قافله رهپویان عطر لطیف
خواهند پیوست
از خاطره رها شده به رویا فکر می کنند
سمند سرو تاخته همره یال خورشید
سبز و زرد و درهم
بهار رارقم می زنند…
و
این یعنی مانور جان توست
در چرایی زندگی
که چگونه به کجا
شهپر بکشی
نگاهت گل کند
در متن فصل
لب بیاراید به آتش وقت
و تو
طراز زیبای منی ای زندگی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام و عرض ارادت استاد رشنوی عزیز
    شعر بسیار زیبایی بود
    سال خوبی داشته باشید
    🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا