🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تشنه ی سراب

(ثبت: 223753) اسفند 25, 1398 

 

وقتی که به دست آینه دیده شدیم
در خود بشکستیم، پُر از کینه شدیم

در دامنه ی کویر به شب دلبستیم
لب تشنه ی این سراب و این بیشه شدیم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 25, 1398

    به دور از کینه هر زمان

    خوش به حال بندگانی بی کینه …

    سلام

    استاد مروجی ارجمند

    سپاس از اشتراک گذاری

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    گر خیالی تشنه سیراب از سراب
    ساقیا ! جامی دهی پر از شراب

    لحظه ، خالی از ترابی شد ، ولی
    بی خود از خود لحظه خالی از تراب

    ولی اله بایبوردی

    25 / 12 / 1398

    🍃🍃🍃💐🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا