🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تشنه ی سراب

(ثبت: 227924) خرداد 30, 1399 

 

وقتی که بدست آینه دیده شدیم

در خود بشکستیم پر از کینه شدیم

در دامنه ی کویر به شب دلبستیم

لب تشنه ی این سراب. این بیشه شدیم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا