🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تشویش

(ثبت: 259945) خرداد 8, 1402 
تشویش

خاطره بازی ماه و
مرداب است

دم می گیرد تشویش
در خاطر نیلوفر

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 8, 1402

    درود تان

  2. علی مکرمتی

    خرداد 18, 1402

    مرحبا … زیبا 🌿🌸🍃

    • شیدا شهبازی

      مرداد 6, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان
      در پناه خدا🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا