🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقدیم به رهبرم

(ثبت: 177) آبان 13, 1394 

ما عشق شهادتیم و این باور ماست
سربند حسین بن علی بر سر ماست
یک جمله ی ما امید دشمن را برد :
سید علی خامنه ای رهبر ماست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 13, 1394

    ما عشق شهادتیم و این باور ماست

    سربند حسین بن علی بر سر ماست

    یک جمله ی ما امید دشمن را برد :

    سید علی خامنه ای رهبر ماست

    سلام و هزاران درود بر عزیز جانم جناب دانیال

    شعر زیبایی ست و خصوصا در این روزها که استکبار باید بداند تمام ملت ایران پشت سر رهبر عزیزشان صف بسته اند از بعد سیاسی – معرفتی عالی ست …دلمریزاد

    در پناه رب العالمین شادزی ……………………………………………………………………….

  2. مينا امينی

    آبان 13, 1394

    زيبا بود

    مانا باشيد و موفق

  3. سلام داداش دانیال آفرین به این غیرت ومردانگیت. شعرت هم مثل تیپت عالی بود. مرحبا

  4. آبان 13, 1394

    درود

    تا رهبر توست همچو ما ، خامنه ای

    تردید مکن که پخته ای ، خام ، نه ای

  5. نگار حسن زاده

    آبان 13, 1394

    سلام برادر خوبم

    مرحبا
    بسیار عالی بود
    رباعی هاتون همیشه باشکوهند
    موفق باشید

  6. معصومه عبدالهی

    آبان 15, 1394

    درود بر شما
    سروده ی زیبایی بود.

    دستمریزاد

  7. سلام دانيال شاعر فرزانه
    جلوه ارايي كلام وقلمت تماشايي
    مانا باشي

  8. سلام دانيال شاعر فرزانه
    جلوه ارايي كلام وقلمت تماشايي
    مانا باشي

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا