🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقدیم به نگاه دوست

(ثبت: 246088) اسفند 20, 1400 

 

نگاه مردمت آشوبگر باد
بلا از چشم مستت بر حذر باد

هر آنکو با تو دارد سرگرانی
به سر بارگرانش بی شُمَر باد

خیالت می برد ما را به خورشید
« جمالت آفتاب هر نظر باد» [1]

برای توست پروازم وگر نی
مرا مرغ سخن بی بال و پر باد

به دور از چشم مستت زخم چشمی
وجود نازکت دور از خطر باد

سپاه غم اگر آید به درگاه
بلا گردان تو مهر و قمر باد

سحرگاهان دعاگوی تو هستم
که اعجازِ دعا، وقتِ سحر باد

[1] مصرع از حضرت حافظ است.

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. علی معصومی

    اسفند 20, 1400

    سلام حضرت استاد
    دلت بی غم که غم از دل زدودی
    چه می دانستم اینسان خوب بودی
    گمان دارم که از روز نخستین
    هماوای سرود رود رودی
    ◇◇◇
    سپیدار بلند ایل مائی
    بلاگردان هر برگت تبر باد
    الهی شاخه های مهربانت
    دمادم سایبان رهگذر باد
    بهار و فصل شادابی مبارک
    رخت آیینه گل های تر باد
    شراب عشق نوشیدی و گفتم
    زلال جرعه های بیشتر باد
    به وقت شادمانی می سرایم
    درون سینه ی غم نیشتر باد
    ◇ این خط خطی بداهه ها ارزانی مهربانی هایت
    🌿🌺

    • طارق خراسانی

      اسفند 20, 1400

      سلام بر ملک الشعرای عزیز شعر پاک
      استادی که نمونه اش را کم دیده ام
      کسی که به این زیبایی بداهه می سراید بدون شک استاد بزرگی ست
      سپاس از حضور پر نعمت آن عزیز
      حتما از لطف و هدایای گرانبهای شما استفاده خواهم کرد.
      در پناه خدا 🌿👏🙏❤️🌹🌿

  2. محمد حسنی

    اسفند 20, 1400

    درود ها عشق نوش جان🌹

    • طارق خراسانی

      اسفند 20, 1400

      سلام و درود بر جناب حسنی

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹❤️🌿

  3. محبوبه سرجوقیان

    اسفند 20, 1400

    سلام و درود استاد خراسانی گرانقدر

    • طارق خراسانی

      اسفند 20, 1400

      سلام بر خانم. سرجوقیان بسیار عزیز
      سپاس از مهر نگاهتون
      در پناه خدا 🌿🌹🙏🌿

  4. اسماعیل علیخانی

    اسفند 20, 1400

    سلام استادجان
    آفرین🌺❤️🌺

    • طارق خراسانی

      اسفند 20, 1400

      سلام و درود

      سپاس از حضور مشوقانه ی آن عزیز

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  5. مسعود آزادبخت

    اسفند 20, 1400

    سلام و احترام استاد خراسانی
    زیبا بود
    برقرار باشید
    🌷🌷🌷

    • طارق خراسانی

      اسفند 20, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  6. فریبا نوری

    اسفند 20, 1400

    درودها استاد خراسانی گرانقدر

    🌷🌷🌷

    • طارق خراسانی

      اسفند 20, 1400

      سلام و بس درود بر دخت اندیشمند و شاعرم

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  7. مینا یارعلی زاده

    اسفند 22, 1400

    درودها بر مهربان بابایم
    به به! چقدر خواندن این شعرِ دوست داشتنی، لذت بخش است
    👏👏👏👏👏👏👏
    سپاه غم اگر آید به درگاه
    بلا گردان تو مهر و قمر باد

    سحرگاهان دعاگوی تو هستم
    که اعجازِ دعا، وقتِ سحر باد
    👏👏👏👏👏👏👏
    برقرار و پایدار باشید بابای خوبم🙏🙏

    • طارق خراسانی

      فروردین 21, 1401

      سلام دختر عزیزم

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🙏🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا