🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقویم نوظهور

(ثبت: 1036) اسفند 29, 1394 

تیغ و تفنگ و تانگ،توهم،ترامادول

تیر خلاص و توپ،به تقویم نو ظهور

این عید نسل ماست،بکش ماشه را و بعد‌..

در قاب زندگی بخندانمان به زور..