🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تك بعدى

(ثبت: 238881) اردیبهشت 20, 1400 

 

ابعاد وجود ما پيداست كه چند بعديست

پندار و حضور ما غواص و چند وجهيست

حيف است كه ادراكى در بند جمود باشد

صد جلوه ى رنگارنگ در دام قعود باشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا