🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تلبيس ٣

(ثبت: 248967) تیر 11, 1401 

 

جامعه، اجماع نيرنگ و رياست
ظاهرى مصلح ولى باطن سياست
گرگها در پوشش آهو خموش
مى درند و مى برند در يك خروش
ناتوانان ساده دل در گوشه اى
خائنان بردند به يغما توشه اى
حاكمان با دزدها در عيش و نوش
قاضيان در حكم ها كشتن خموش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا