🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تلبیس 1

(ثبت: 267381) بهمن 8, 1402 

 

جامعه , اجماع نیرنگ و ریاست
ظاهری مصلح ولی باطن سیاست
گرگها در پوشش آهو , خموش
می درند و می برند در یک خروش
ناتوانان ساده دل در گوشه ای
خائنان بردند به یغما توشه ای
حاکمان با دزدها در عیش و نوش
قاضیان در حکم ها گشتن خموش
محتسب با دزد در میخانه هاست
آتش نمرود هم در خانه هاست
گفتگو ها حول افزون خواهی است
خون و زخم دردمندان جاری است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا