🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تلبیس 3

(ثبت: 267708) اسفند 1, 1402 

 

قومی ندیده ام به جهالت چنین سترگ
افتاده اید به جان ضعیفان چو گرگ
نوشیده اید ز خون هزار زخم ناتوان
بر تن نهاده اید ردا و قبائی ز بورک

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا