🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تمامش کردم

(ثبت: 213630) مرداد 27, 1398 

آخرین بار هم آنروز سلامش کردم

قصه ای بود که من خوب تمامش کردم

عشق من در دل من داشت عذابم میداد

یک گلوله وسط سینه حرامش کردم

ه.ج.ح. 28.5.95

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. رسول رشیدی راد

    مرداد 27, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    مرداد 28, 1398

    سلام و درود

    انگار داستان آقای نجفی را بیان داشته اید
    جالب بود
    ولی شما هرگز این کار را نکنید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا