🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنبیه

(ثبت: 6267) تیر 19, 1397 

از اوّل
مهر سبز درخت
روزن به ستاره می زد…
رخت به مهتاب  می بست…
   همیشه “ریشه  “
فصل تماشایی  سرخ وسبز  را
 روی ساعد و دستان  یخ
نقاشی  می کرد…
بهت وبیداری و وداد
به نگاه در مانده  هدیه می داد
این یک قلم بس
تا به مژگان  سیاهت
روز  را  زینت د هد …
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):