🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهائی 2

(ثبت: 221455) بهمن 13, 1398 

 

بدور از جمع می چرخم
بگِرد کلبه ای نمناک
غبار و های و هوی و خار
سر و پا گشته ام بیمار

به تنها بودنم سوگند
دلم خُرسند , از این کار
من از اول ز قیل و قال
گریزان بودم از این تار

به تنهائی وفا کردم
به کویش جستجو کردم
طواف عشق را هر دم
و درد خود دوا کردم

چه زیبا هست تنهائی
چه پُر رنگ است بینائی
خدایا نعمتت را شکر
چه شیرین است شیدائی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا