🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی سپید من

(ثبت: 210852) خرداد 27, 1398 

قلبی را که سوزانده ای
دوباره
در سینه ام بنشان

مرا
در تن غزلها
رها بگذار
و
شک نکن
ستاره ای
در کهکشان خفته ی آغوشت
خواهد درخشید

آی……تنهایی سپید من!

چه دشوارست
در خاموش نفسهای تو
بیدار ماندن و
از سپیده ای خام
گرم سرودن……

#مستانه_دادگر
#ماهور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر جلالی

    خرداد 27, 1398

    این اثر ذخیره با ارزشی از احساس همراه خود داشت و بهره بردم و درود بر شما

  2. جواد مهدی پور

    خرداد 27, 1398

    سلام

    از شعر بسیار زیبایتان لذت بردم

    زنده باشید به مهر استاد گرامی بانو ماهور ارجمند

    درود هاااااااااااا

    💐💐💐💐💐👏👏👏👏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا