🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 226378) اردیبهشت 18, 1399 

 

– تنهایی:

کاش،،،
کسی به پرسد:
چرا لبخندهای تو؛
اینقدر بی‌رنگ است!؟
و من ،،،
همه چیز را
بیاندازم گردن تنهایی!

#لیلا_طیبی (رها)
#شعر_هاشور

 

 

 

 

نظرها
  1. محمد حسین اخباری

    اردیبهشت 19, 1399

    بسیار عالیست
    کوتان و زیبا
    موفق باشید
    💐💐

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 21, 1399

      درود

      ممنونم

      سپاس از حضورتان

  2. مینا یارعلی زاده

    اردیبهشت 20, 1399

    درود بانو طیبی عزیز
    بسیار عالی
    از شما می پرسم به پرسد یا بپرسد؟!
    نویسا و مانا باشید🌹

  3. سعید فلاحی

    اردیبهشت 31, 1399

    درود مهربانو
    احسنت
    👏👏👏👏👏

    لذت بردم🌷🌹
    در پناه خدا، شادکام باشید

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 31, 1399

      درود و ادب

      سپاس

      🌹
      🌷
      🌺
      🌸
      ❤️
      ❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا