🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 227139) خرداد 9, 1399 

 

در بودن خود نبودن یار چه سخت

در وحشت شب نبود دلدار چه سخت

چون همره خواهشیم و در معرض باد

در بادیه و اینهمه بیمار چه سخت

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    خرداد 9, 1399

    درود ارجمند
    ◇◇◇◇

    ای کاش که یک نکته به ما می گفتی!
    با بی خبران هجوم اسرار چه سخت
    🌺🌸🌺🌸🌺🌿

  2. طارق خراسانی

    خرداد 11, 1399

    اصلاخیه
    قرن 14 هجری شمسی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا