🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تهران

(ثبت: 7111) آبان 24, 1397 
تهران

تهران شده تزئین به بقّالی ها

زیبا شده با ساختمان خالی ها

این شهرِ پُر از یاءس چه با خود دارد

خشکیده در آن ریشه ی خوشحالی ها

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. قلمتان نویسا

    احسنت

  2. طلعت خیاط پیشه

    آبان 25, 1397

    درود بر شما

  3. طارق خراسانی

    آبان 25, 1397

    سلام و درود 

    بسیار زیبا و بجا 

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا