🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 توارد

(ثبت: 250935) شهریور 18, 1401 

 

تو،،،
کنج اتاقت
تنهایی را به آغوش کشیده‌ای
و من گوشه‌ای از دنیا؛
خاطراتت را…

تواردی دردناک‌ست
عشق!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 18, 1401

    درود بر شما
    موفق باشید و بدرخشید
    🌹🌹🌹💐

  2. صفا یغمایی

    شهریور 19, 1401

    افرین برشما زیبا بود بانو
    👌👌👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا