🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 توان ِ صفر

(ثبت: 1509) اردیبهشت 29, 1395 

رنگین کمان ِ رازی  سودای بیکرانه

شیوای پرده پوشی همزاد ِ شب یگانه

ذات ِ مذاب ِ جانی در گرمگاه ِ خواهش

آتش به جان ِ تب زن تا برکشد زبانه

دامی ست بی رهائی تورِ غرورِ روشن

افسون ِ نازنینی در عمق ِ پر فسانه

تصویر ِ خواب ِ آبی در باورم نیائی

انکار ِ باورت نیز دردی ست در میانه

آبادی ِ خیالت ارواح ِ خفتگان را

آبی ست در سرابی شهریست بی نشانه

پندارِ شامگاهان در برکه های تسلیم

کوچ ِ قبیله ام را رهگیری ِ شبانه

دوشیزه ی نگاهت انگارِ بیشه زاران

گردابِ در تقلّا یا در کمین کمانه

پوشیده درک ِ نابت همسازِرقصِ رؤیا

در سایه سار زیبا تن پوشی از ترانه

بوی خوش ِ عبورت سرشارِ حس ِ یلدا

میل ِ شکفتنت را طرحی ست بی گمانه

انکارِ بی شماران تاب ِ توان ِ صفری

امکان ِ واپسین را شرحی در این زمانه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):