🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 توشه راه

(ثبت: 268195) اسفند 17, 1402 

توشه راه

یادم نمی کنی و نگاهم نمی کنی
دیوانه دو چشم سیاهم نمی کنی

از جلوه های نافذ مژگان فتنه ات
یا ناز و غمزه غرق گناهم نمی کنی

با آنکه بود و نبودم شدی ولی
تدبیر حال و روز تباهم نمی کنی

کالای مصریان شدم و نزد قبطیان
دیگر هوای یوسف چاهم نمی کنی

روزی به دست باد فنا می سپاری و
فکری به رقص پرِّه کاهم نمی کنی

در جاده ای که همسفر کوه حسرتم
غیر از بهانه توشه راهم نمی کنی

مثل تمام آینه های شکسته ات
یاد از نگاه خاطره خواهم نمی کنی

♤♤♤

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. معین حجت

    اسفند 18, 1402

    درود…دستمریزاد مهندس جان👏👏👏🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا