🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تویی که قصه ی عشقی

(ثبت: 1903) تیر 13, 1395 

تویی که  قصه ی عشقی همیشه بر لبِ  دلها

 ترانه خوانِ توام ، ای  همیشه در تب ِ دلها 

کجا روم که نباشی ،   کجا روم که  نتابی  

کجا بدون تو کس ره  بَرَد به مذهبِ دلها

چگونه مست نباشم ، چگونه تب نسرایم

تو شهدِ  شعر و  شرابی  گلِ  مرتّبِ  دلها

اگر به نام و نمودم منم که بی تو نبودم  

تویی که رنگ خدا می زنی به مطلب دلها

 تو نغمه های هزاری تو روح عطر بهاری

فروغ  چشم تو باشد  سرود هر شب  دلها

به هر ترانه که مستم همان یگانه پرستم

به هر روش که بخوانم تویی مقرب  دلها

چگونه بی تو نبازم  چگونه  بی تو بنازم

چگونه بی تو برآید ترانه از لب  دلها