🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو را خیلی

(ثبت: 232722) آبان 1, 1399 

 

خودت هم خوب می دانی ، که من خیلی تو را… خیلی…
وفا از تو نمی بینم ، ولی جور و جفا خیلی …
❤️
اگر چه بی وفایی و سراغ از ما نمی گیری
ولی تو جانِ من هستی و من قلبا” تو را خیلی…
❤️
همیشه شهره شهری و شهرآشوب دلهایی
که در زیبایی و در بی وفایی هم شما خیلی…
❤️
شدم رسوا من از عشقت ، به پایت آبرویم ریخت
شنیدم از رفیقان حرف های نا روا خیلی…
❤️
نمی دانم چرا چرخِ فلک اینگونه می چرخد
که یارِ با وفا کم هست و یارِ بی وفا خیلی …
❤️
ببین اوج وفاداری و قعر بی وفایی را…
تو نفرینم فراوان کردی امّا من دعا خیلی …
❤️
بلا گردان چشمانت شدم ای بی وفا! بنگر
که می بارد به روی(آینه)سنگ بلا خیلی…
❤️
بیا با گوشِ خود یک دم صدای قلبِ من بشنو؛
تو را خیلی … تو را خیلی … تو را خیلی … تو را خیلی …
❤️
شاعر: مهدی شریفی شادفر(آئینه) ✍️

 

 

 

 

نقدها
  1. شیدا دهقان

    فروردین 4, 1403

    درود بر شما
    عاااالی چقد ب دل نشست 💯✔️

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 1, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 1, 1399

    درود ها زیبا قلم رقصانده اید
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  3. موسی عباسی مقدم

    آبان 1, 1399

    درود بزرگوار زیبا بود خیلی🌹🌷🌺🌸👍🙏در پناه خداشادکام باشید

  4. جواد مهدی پور

    آبان 3, 1399

    درود بر شما جناب شریفی

    زیبا سرودید

    💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا