🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو را من دوست می دارم

(ثبت: 256452) اسفند 1, 1401 

 

زبان من چه خاموش و دلم سرشار از حرف است
وجود سرد من بی تو ، بیا پوشیده از برف است

تو رفتی و زمستان را به قلبم ارمغان دادی
تو ای نامهربان غم را ، چرا بر من نشان دادی ؟

همیشه عاشقت بودم میان بی وفایی ها
همیشه حرف دل این بود امان از این جدایی ها

همیشه چشم ها خیره به قاب عکس دیوارم
چه شد رفتی که تنهایی دهد اینگونه آزارم ؟

بیا بی تو که هر لحظه به رنگ برگ پاییزم
بهارم باش هر لحظه ، که بی تو اشک می ریزم

بیا دیگر قراری نیست بر این قلب تب دارم
بیا ای نازنین دلبر ، تو را من دوست می دارم

 

#مجید_رفیع_زاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 1, 1401

    سلام

    خیر مقدم 🌹

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • مجید رفیع زاد

      اسفند 1, 1401

      سلام و درود
      سلامت باشید
      خیلی متشکرم از شما 🙏🌹🌹

  2. مهرداد مانا

    اسفند 2, 1401

    اول بار است به گمانم که شما را زیارت می کنم . خوش آمدید

    • مجید رفیع زاد

      اسفند 20, 1401

      سلام و درود
      خیلی متشکرم از شما
      شاد و سلامت باشید
      🙏🌺🌺

  3. مهدی سیدحسینی

    اسفند 8, 1401

    درود بر شما
    با آرزوی توفیق الهی و سلامتی و سعادت 🌹🌹

    • مجید رفیع زاد

      اسفند 8, 1401

      سلام و درود بر شما
      سلامت باشید خیلی بزرگوارید
      🙏🙏🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا