🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو نبودى

(ثبت: 238298) اردیبهشت 7, 1400 

 

من آمدم به كنارت
به خاطرات حضورت
به جلوه هاى طلوعت
در امتداد غروبت
تو نبودى

من آمدم به كنارت
فضاى بود و نبودت
به شبنم گل رويت
وضو كنم
تو نبودى

بياد برادرم عباس ١

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا