🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو

(ثبت: 266949) دی 21, 1402 

 

کفشها
کفشها!
سرکش و سرخ
با ریتم بی صدا
همه ام
می دود به تو
تو
جنون رفتنی
معنی هرچه یعنی:
تویی
رنگ رسیدن
به گیسوی تلاطمها
می زنی…
اصلا
متن ارنی
برای هرچه قرنی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    دی 21, 1402

    همه ام
    می دود به تو
    تو
    جنون رفتنی…

    🌹🌹🌹
    درودها بزرگوار

  2. فریبا نوری

    دی 21, 1402

    بگذار تنی‌ها را بشنو ارنی‌ها را
    چون سوخت منی‌ها را پس طعنه‌گه لن نی … (مولانا).

    درودها بر زلال معرفت در این شعر خالصانه

    تویی
    رنگ رسیدن
    به گیسوی تلاطم‌ها

    💐🌿💐

  3. طارق خراسانی

    دی 21, 1402

    سلام استاد

    الحق زیباست

    در پناه خدا ❤️👌👌👌👌👌❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا