🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو

(ثبت: 250491) شهریور 4, 1401 

 

نسیم زمزمه‌کنان:
گل‌های رازقی
بوی تو را دارند!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 4, 1401

    زیباست گلبانوی ارجمند
    🌹🌹🌹🌹

  2. الیاس امیرحسنی

    شهریور 4, 1401

    درود شاعر بانو
    بسیار عالی 🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا