🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تک بیت

(ثبت: 1960) تیر 21, 1395 
تک بیت

          چرا  آزرده ای  از من   ،   منی  که  زخمی  دنیای  تقدیرم

          قفس  بال  و پرم   بسته ،  ندارم  طاقت  ِ غمنامه ی بدرود

  

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 22, 1395

    سلام و هزاران درود بر بزرگ شاعر سرزمینم

    سرکار خانم طلعت خیاط پیشه گرانمهر

    خیرمقدم عرض می کنم .

    به جمع شاعران پاک خیلی خیلی خوش آمدید

    سایه مهرتان  برسر همه مستدام  و در پناه خدا به شادی زی

  2. علیرضا حکیم

    تیر 22, 1395

    سلام 

    خوش آمدید

  3. جواد مهدی پور

    تیر 22, 1395

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد خیاط پیشه ی گرانقدرم

    خوش آمدید

    مقدمتان گلباران

    خوشحالم از زیارتتان

    زنده باشید

  4. زهره خسروی

    تیر 22, 1395

    سلام بانو

    به انجمن ادبی پاک خوش آمدید

    مفرد زیبایی ست

  5. سلام خانم خیاط پیشه  ارجمند

    خوشخالم شما را در وبسایت پاک زیارت می کنم

    اشعار شما  همه زیبا هستند

  6. منصور شاهنگیان

    تیر 25, 1395

    با درود بر شما بانوی بزرگوار ….

  7. منصور شاهنگیان

    تیر 25, 1395

    با درود بر شما بانوی بزرگوار ….

  8. مه ناز نصیرپور

    آبان 10, 1395

    درود بر شما بانو

    عالی بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا