🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تک بیت.

(ثبت: 242592) آبان 10, 1400 
تک بیت.

 

بس که دارم در هوایت بر لبم ذکر و دعا
می رسم یک روز آخر یا به تو یا به خدا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام
    عالی بود کاش ادامه می دادید
    موفق باشید و پیروز

    • اسماعیل علیخانی

      آبان 10, 1400

      سلام علیک
      متشكرم از لطف شما
      بیشتر از این نجوشید برای ادامه🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا