🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تیر و گلو

(ثبت: 230809) شهریور 1, 1399 
تیر و گلو

در شهادت حضرت علی اصغر ع

خوابیده در آغوش امامی نگران است
سیبی که نشان کرده تیری ز کمان است

در سایه پر مهر عبایی گل یاسی است
با رایحه ی عطر خداوند جهان است

با خنده پر مهر و لب غنچه ی اصغر
مبهوت سراپرده بی امن و امان ست

نازم به گلوی تو که نازکتر از آن نیست
قربان دوچشمی که نظرگاه جنان است

خون تو نیافتاده زمین تا که بدانیم
چون زمزمه صوت خدا در جریان است

معصومی از آن تیر و گلو عالم هستی
سرگشته و آشفته و بی نام و نشان است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 1, 1399

    با سلام و درود خدمت شما عزیز بزرگوار
    ایام عزای سید سالار شهیدان را خدمت شما
    و همه دوستان و عزیزان سایت شعر پاک
    تسلیت و تعزیت عرض میکنم
    اجرکم عندا….
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. حسن مرادیان

    شهریور 1, 1399

    درود فراوان
    زیبا سروده اید🌺

  3. حسن نبی

    شهریور 1, 1399

    درود جناب معصومی

    بسیار شیوا و روان اصل مطلب را رساندید

    اجرتون با مولا🥀🥀

  4. سپیده طالبی

    شهریور 1, 1399

    درودها استاد گرامیم

    سروده ای زیبا و ارزنده خواندم سپاس

    پاینده باشید🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا