🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تیم ملی

(ثبت: 6207) تیر 6, 1397 

تیم ملی افتخار کشور ایران ماست

عشق آنها تا قیامت در دل ودر جان ماست

با گلی هم باعث فخر وسرافرازی شدند

این سر افرازی نشانش برلب خندان ماست

بازی  ی ما از غرور واز جوانمردی پر است

توی بازی در جهان میدان فقط میدان ماست

این گل سبزی که آنشب تیم ما زد بر رقیب

باعثش سرسبزی ی وزیبایی ی ایمان ماست

با دوگل هم کشورم بوی خوش گل می دهد

این دوگل هم خوب مانند گل کاشان ماست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):