🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ثبت کردم عهد خود را والیا

(ثبت: 217183) آذر 15, 1398 

گر چه چرکین قلب دارم ای خدا
از خطا دوری کنم ، آید عطا

با عطا دور از خطا ، کاری کنم
دل به صافی ها گرایش هر کجا

گاه غمگین می شوم پهلوی یار
گر چه رؤیایی ، خیالی بیش لا

گر به نجوا لحظه هایی جان من
خلوتی دارم چو خورشیدی نما

پایبندی عهد خود را ، اعتراف
در جهانی زندگی بس بی وفا

جان کند ایثار بر معشوق خود
با وفا عاشق ، فدا جان را ،دلا

ثبت کردم عهد خود را ، والیا
لحظه از عشقی نگردم من جدا

ولی اله بایبوردی

08 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    آذر 15, 1398

    درود و ارادت
    ارجمند

    🙏🌺🌸🌷🌸🌷🌸

    • سلام

      استاد معصومی عزیز

      سپاس از حضورتان

      شادکام باشید

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  2. سپیده طالبی

    آذر 15, 1398

    زیباست استاد گرامی
    درودها تقدیم حضورتان🌺

    • سلام

      سرکار خانم طالبی

      ممنون از حضور سبزتان

      سپاس

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  3. طارق خراسانی

    آذر 15, 1398

    سلام و درود

    لحظه ای از عشق جدا نخواهید شد
    آفرررررین

    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی عزیز

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      شادکام باشید

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  4. درود ها استاد
    بسیار زیبا سرود ه ا ید
    پاینده باشید
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا