🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جام شرابم ==یار وفادار===شکر نعمتش

(ثبت: 1338) اردیبهشت 8, 1395 
جام شرابم ==یار وفادار===شکر نعمتش

امشو  مست  خرابم   نکنی

راهی  سوی  سرابم   نکنی

ماه  تابونی  ولی  با  دلبری

دیونه ی  جام  شرابم  نکنی

****        ****   

نمی دونم  چرا   یارم   نیومه

همو   یار   وفادارم    نیومه

پیوم تاته رو  بر  وی  رسانید

بپرسین پس  چرا  ماهم نیومه

***        ***         ***

مرا   دیدار   ماهی  آشنا   کرد

در  ای  صبح  بهاری با خدا کرد

دل  تاته  چنان  مشتاق   او  شد

به  شکر نعمتش  ما  رهنما کرد

***         ***        ****

سلام بر همه گوویل و ددیلم

ایام به خوشی بخیر و شادی

با دل جان آمدم  تا در کنارتان درس عشق اخلاق بیآموزم

تاته دشمن زیاری

8 اردی بهشت 95 بوشهر