🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جانباز

(ثبت: 3987) اردیبهشت 16, 1396 

چو   در   نیایش  رُستن   مرا   صدا  کردی

دلم   ز   غربت    و   ناباوری   رها   کردی

درون    ِسینه ی   تنگم    غبار    ِظلمت را

ببانگ  ِخطبه ی   عشقی  نهان  دوا  کردی

نماز   ِشکّ  و  ستیزم  شکسته ای  در خود

مگر  ز  طاقه ی   تلخی  مرا   جدا  کردی؟

تو  از  تبار  ِ قسم   خوردگان  ِ خورشیدی

تویی که ظلمت  شب  را سحر صدا کردی

سرود  ِ  سبز  ِ شکفتن   نشانده ای  بر لب

میان  ِ  جذبه ی  شوقت   مگر  دعا  کردی

تو   ای  حماسه ی   خونین   کربلا   جانباز

اذان  ِ خلوت   ِ ما    را   خدا    خدا  کردی

طلا    بوسعت  ِ  گلدسته ها    سلامت   داد

تویی که  صبح   ِظفر  را  نصیب  ِ ما کردی

طلعت خیاط پیشه

نظرها
  1. سمانه تیموریان

    اردیبهشت 16, 1396

    درود فراوان ملکه شعر پاک

    بسیار زیبا

    پایدار باشید  

  2. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 17, 1396

    درود بر استاد گرانقدرم

    بسیار زیبا و دل انگیز سرودید

    لذت بردم

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 17, 1396

    سلام ودرود بر ملکه شعر پاک

    کمترین عنوان برای بزرگ بانوی شاعر سرزمینم همین ملکه ی شعر بود .

    الحق شاعری توانمند و اهل  دل و عارفه  ای گرانقدر می باشید.

    از این اثر با شکوهتان لذت بردم

    در پناه خدای حسین " ع " شاد زی

  4. اله یار خادمیان

    اردیبهشت 18, 1396

     سلام و درود بی پایان خواهر گرامی و ارزشمند  طیب الله

  5. اردیبهشت 20, 1396

    درود بر شما بانو

    خیلی زیبا بود بدون اغراق میگم

  6. اسماعیل علیخانی

    اردیبهشت 20, 1396

    سلام و آفرین بر شما

    ماجور باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا