🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جانماز ِ هلهله

(ثبت: 3617) اسفند 21, 1395 
جانماز ِ هلهله

یک شب  بیا  به  دیده ی دلها شفا بده

راهی   نشان  ِ عاشق   ِ دل   مبتلا   بده

دستم بگیر و از دل  ِاین  دخمه ام  ببر

یک  روزنی  بوسعت  ِ چشم   ِدعا بده

آتش بزن ز شعله ی عشقی دلم بسوز

در   جانماز   ِ هلهله  ام   اِذن   ِ  لا  بده

کابوسهای  مانده  بجا  در مسیر  ِ صبح

برده    قرار   ِ صبر  و  مصلاّ   دوا   بده

گردن کشیده  بر در  ِ ما فقر و  احتکار

راهی نشان  به   دیده ی  درد آشنا بده

در  انتهای   ظلمت  ِ شبها    خزیده ایم

نوری   دگر  ز  آتش  ِ  مهر و   وفا بده

دیگر  اذان  ِ عشق  ِ تو جاری نمی شود

از چشمه سار ِرحمت ِ خود هل اتی بده

گفتی  طلا   به   قیمت   ِ روزی  گرانبها

خاکم  به  سر  شفاعت  ِ روز  ِ جزا  بده

طلعت خیاط پیشه

نظرها
  1. جلال پورسلیمانی

    اسفند 28, 1395

    سلام بانوی ارجمند

    بسیار زیبا

    درود بر شما

    اعیاد نیکوی پیش رو مبارک

  2. علیرضا آیت اللهی

    اسفند 28, 1395

    سلام

    مستفید شدم و انشاء الله که شفاعت روز جزا از حضرتش

    سالروز تولٌد حضرت فاطمه زهراء ، روز مادر و روز زن بر سرکار عالی مبارک باد. 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا