🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جا ماندگی ها

(ثبت: 216407) مهر 28, 1398 

جا ماندگی ها

جاده را با چشم زیبای تو پیدا می کنم
دیده را با روی چون ماه تو بینا میکنم

هرچه میخواهد بگوید طالع دیوانه ام
من تمام آنچه را آورده حاشا می کنم

محض دیدار تو بعد از اینهمه آوارگی
کارهای مانده را پائین و بالا می کنم

هرچه از امروز باشد وقف دیدارت ولی
هر جدایی را ز تو موکول فردا می کنم

قبل از اینها گفته ام با عمر نافرجام خود
من تمام سنگ ها را با اجل وا می کنم

روز و شب را می فروشم با بهای اندکی
خود بهای با تو بودن را مهیا می کنم

با همه جاماندگی هایی که می ماند مرا
من تمام هستی ام را با تو سودا می کنم

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. امیر جلالی

    مهر 28, 1398

    عاشقانه های شما که زمینی و چه آسمانی ، تا به امروز زیبا و دلنشین یافتم و بهره بردم از خواندنشان…
    درود بر شما

  3. روز و شب را می فروشم با بهای اندکی
    خود بهای با تو بودن را مهیا می کنم

    سلام و درود

    استاد معصومی ارجمند

    بی تو هرگز با تو برای همیشه ….

    جالب و گیرا

    دستمریزاد

    🍃🍃🌿💐🍃🍃

  4. عظیمه ایرانپور

    مهر 28, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌿

  5. مهتاب ایزدسرشت

    مهر 28, 1398

    سلام
    عالیست آفرین

  6. منصور شاهنگیان

    مهر 28, 1398

    درود ها بر شما …

    احسنت و دستمریزاد بزرگوار …

  7. 🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹

  8. درودتان بادا
    🌺🌿🌺🌿🌺

  9. سپیده طالبی

    مهر 29, 1398

    زیباست و دل انگیز
    درود ها گرامی🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا