🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جرعه‌ای مهر تو

(ثبت: 259642) اردیبهشت 23, 1402 

 

جرعه ای مهر تو را نوش، مرا سیر کند
ترس را در دل من ، قدرت شمشیر کند

خواب از خشکی چشمان من افسوس خورد
چون که در دیده تر ، بیند و تعبیر کند

لرزش پلک مرا ، جاده ها کرد جنون
منتظر بود که رخسار تو تطهیر کند

آرزو داشت که همراه تو و گریه تو
گونه را از شرر خویش نمک گیر کند

خواست بی واسطه ابراز ارادت بکند
سردی قاب نگاهی ز تو تغییر کند

قصد تدبیر ضعیف تو ز ترمیم غرور
سادگی بود که هر خاطره تصویر کند

گرچه رویای تو را رنگ به رنگ بافته ام
آخر رشته کلاف ، اشک سرازیر کند

 

سروده ای از : ادریس علی زاده
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 23, 1402

    درود بر شما
    زیباسروده اید
    🌹🌹🙏🌹🙏🌹🙏🌹🙏🍃

  2. معین حجت

    اردیبهشت 24, 1402

    درود جناب علیزاده💐💐🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا