🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جرعه های درد

(ثبت: 209368) فروردین 28, 1398 

سالهاست
می گریزیم از هم
در حجاب شهر
در خمیازه فاصله ها

پیش از آنکه
مرا برهنه بیابی
در جرعه های درد

پرده های بغض را مست کن
بر پنجره ای
که رو به آغوش بهار
بسته مانده…

#مستانه_دادگر
#ماهور

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    فروردین 28, 1398

    درود شاعر ارجمند

    قلمتان مانا و احساستان پایا

    موفق و موید باشید

    👏👏👏🌹🌹🌹🙏🙏🙏👏👏👏

  2. طارق خراسانی

    فروردین 28, 1398

    سلام

    حز تحسین و درود چه می توان گفت؟

    لذت بردم

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏🌿

  3. 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا