🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جرینگ

(ثبت: 6743) مهر 5, 1397 
جرینگ

 

هی !

رنگ طلایی را

در همه ی رنگین کمان رنگها

می خوانی…!

کمی هم به رنگِ 

روی گونه های زرد برس

و

مهمتر

وقتی 

لغزان ا شک

جاری زردرویی و سخت جانیم

گشته است…

تو !

نبضت به جرینگ طلایی می زند…

واین یعنی:

فرسنگها

از من د و ر ی

هی! پاییز می ریزی 

به مزمن زخمم

و

کمی هم

دل به رخساره پاییزان زرد ببند

که پژمرد بهاران ست..‌

افتاده 

از نفس

درکوچه ، کوچه ی بی سامانی

های! بن بست غم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):