🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جز از خدا نهراسم

(ثبت: 209112) فروردین 2, 1398 

جز از خدا نَهراسم زِ هیچ کس
ما را خداست یاور و آنَم که یار بس

دادی نمود داور و بُرد آن بـرادرم
فردا رسد که نوبت من خود زِ دادرَس

باید به ضدِّ جمله ی دزدان بپا شویم
خارِ رَهی گرفته، به آتش بَریم خَس

من آمدم که نگویی نبوده ام
لعنت به من، بنهم هان که پای پَس

هر کس ربوده هستی این مردم شریف
باید به کُنجِ حبس ، به پایش نَهاد مَس

 

22مهرماه 1392

مس . بندی باشد که بر پای مجرمان نهند. (جهانگیری ) (برهان ). || پای بند که کسی را از آن خلاص و نجات مشکل و دشوار باشد. (برهاّن ).
هنر نزدِ ایرانیان است و بَس – ندارند شیر ژیان را به مَس (فردوسی)

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 2, 1398

    درود ها استاد خراسانی
    زیباست
    نوروزتان پیروز و هر روزتان نوروز

    • طارق خراسانی

      فروردین 4, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور بهاری تان

      در پناه خدا🌿🙏

  2. علی رفیعی

    فروردین 2, 1398

    سلام و درود استاد بزرگوار
    دستمریزاد
    پاینده باشید
    در پناه خدا💐💐💐
    سال بسیار خوبی داشته باشید🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 4, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور آن بزرگوار

      در پناه خدا 🌿🙏

  3. شعر بسیار زیبایی بود ❤️
    سال نو بر شما مبارک باد
    سلامت باشید همواره در پناه خدا

    • طارق خراسانی

      فروردین 4, 1398

      سلام بر وکیل الشعرای عزیز

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌿🙏

  4. یاسر رشیدپور

    فروردین 6, 1398

    سلام و عرض ادب

    بسیار عالی و دلچسب بود

    سپاس فراوان نثارتان

    قلمتان همواره نویسا

    🌹🌷🌺🌸🌸💐💐💐🍃🍃🌿💐💐💐💐🌹🌷🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا