🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جستجو

(ثبت: 7088) آبان 20, 1397 

 ” آه “

دود از  چشم

می ریز د…

 “شب “

به دست و پای نگاه

می پیچد…

روز

رفته درکماست

خورشید کجاست؟

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):