🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جشن دستاورد

(ثبت: 5145) آذر 20, 1396 

مجنونم و دنبال خودم می گردم

ردم به در خانه ی تو آوردم

وقتی که خودم پیش تو پیدا بکنم

میلاد من است و جشن دستاوردم

محمد علی ساکی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):