🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جشن میلاد گل

(ثبت: 257317) اسفند 24, 1401 

سروشی به مناسبت زادروز داداش گلم،
دکتر رضا رضاپور

 

جلوه ی نوبهار، پیدا شد

دشت، زیبا، شبیه رؤیا شد

دل از آن دلربا، دلارا شد

جشن میلاد گل، مبارک باد!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها 12 
  1. با بهاری که شادمان ز سفر

    می رسد با شکوه و فرّ دگر

    همنوایی کنم به گاه سحر:

    روز همزاد گل مبارک باد

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 24, 1401

      بسیار زیبا
      سلام و درود و سپاس تان
      استاد بزرگوار

  2. طارق خراسانی

    اسفند 24, 1401

    سلام و درود

    جلوه ی شعر پاک پیدا شد
    تا سروش آمد و هویدا شد

    روز پیدایش سروش آمد
    دامنِ دشتِ شعر، زیبا شد

    بداهه ای تقدیم دکتر عزیزم

    جشن میلاد گل، مبارک باد

    در پناه خدا 🌱❤️🌿🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌿❤️🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 24, 1401

      سلام و درود و سپاس تان استاد گرانقدر
      بسیار زیبا
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🍃❤️🌿🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌿❤️🍃🙏

  3. رسول علی محمدی

    اسفند 24, 1401

    سلام درودها
    زیبا بود
    مبارک برادر عززتان باشد🌹

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 24, 1401

      سلام و درود ها و سپاس ها یتان
      سلامت باشید بزرگوار 🌹🌷

  4. هر سلامی را علیکی واجب است
    در ازای جام ، پیکی واجب است
    همره نوشانه کیکی واجب است
    من رعایت کرده ام ، دلدار نه ….

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 24, 1401

      صد سلام و صد درود استاد جان!

      باصفا مرد عزیز مهربان!

      باش دلدار و پناه دل بمان!

      روزگارت بهتر از افسانه ها

  5. علی زمان خانمحمدی

    اسفند 24, 1401

    خداوند محفوظشان بدارد

  6. مسعود مدهوش

    اسفند 24, 1401

    درودتان

    سلامت و بهروز باشید🌻🌾🌿🪴

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 24, 1401

      درود تان
      تندرست و بهروز باشید در پناه خدا 🌹🌷🌺🌸🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا