🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جلوه زیبایی

(ثبت: 209522) اردیبهشت 8, 1398 

 

شـادی روح فزا، دلبر بالایی داد
شکر او را که مرا سینه ی دریایی داد

در ازل او خبر از عاشق بیچاره نداشت؟
که تو را جلوه ی بسیار به زیبایی داد؟

بر تو بخشـید زخوان کرمش هرچه که بود
گرچه پاداش مرا شیوه ی شیدایی داد!

با جگرگوشه ی خود شاد نشینید که هیچ
به از آن نیست که معشوق ز آقایی داد

گر تو را راحت جان داد.،مبارک بادت
هم مبارک که مرا وسعتِ رسوایی داد

گله کفر است به آیین طریقت طارق
عین عدل است گرت رُخصَتِ تنهایی داد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 8, 1398

    شـادی روح فزا،دلبر بالایی داد
    شکر او را که مرا سینه ی دریایی داد

    چقدر این بیت بخصوص مصرع دومش زیباست
    لذت بردم
    دل و قلمتان همیشه دریایی🌷👏

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 8, 1398

      سلام به شاعر گرانقدر پاک

      افتخار دارد ملکه شعر سروده ای را تایید کند

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌿

  2. مریم محبوب

    اردیبهشت 9, 1398

    سلام و عرض ادب و احترام

    زیبا و دلنشین سروده اید 🌹🌹

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 9, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا شاد زی 🌿🙏

  3. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 17, 1398

    سلام و درود
    الله جمیل و یُحبّ الجمال
    گله کفر است به آیین طریقت طارق
    عین عدل است گرت رُخصَتِ تنهایی داد
    می دانید سلامتی در تنهایی است و بس
    در پناه ایزد منّان
    🌿🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا