🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جمعه

(ثبت: 242659) آبان 14, 1400 
جمعه

 

جمعـه‌شد باز دل و روح و روان درگیرت
می‌کشد سمت تو هر سوخته را زنجیرت

اسب را زین کن و شمشیر بکش زود بیا
ما به قربان تو و اسب تو و شمشیرت

سن مان کمتر از اینست خودت می‌دانی
حسرتت کرده سر و ظاهر ما را پیرت

کار دنیا شده بازیچه‌ی بی تدبیران
چشممان هست به در تا برسد تدبیرت

کاش یک روز شود مثل طلایی مرغوب
مس بی ارزش مان از مدد اکسیرت

باید از حق و عدالت بنویسی هرجا
یک جهان منتظر خط تو و تحریرت

روی زیبای تو را می طلبد جان هرچند
هست در آلبوم سینه یمان تصویرت

#یاصاحب‌الزمان

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 14, 1400

    جمعـه‌شد باز دل و روح و روان درگیرت
    می‌کشد سمت تو هر سوخته را زنجیرت

    اسب را زین کن و شمشیر بکش زود بیا
    ما به قربان تو و اسب تو و شمشیرت

    به به 👌 آفرین 👌❤️ بی نظیر و زیبا 🌿❤️🌹🌿

    سلام عزیز جان طارق

    چه غوغایی برپا کرده ای
    لذت بردم
    دست و قلمت را می بوسم

    در پناه خدا ،،، سپاس 🌿🙏🌿

    • اسماعیل علیخانی

      آبان 14, 1400

      سلام استاد عزیز
      ممنونم از لطف همیشگی تان
      روی شما رو می بوسم و مرامتان را
      خوش آمدید 🌺🌺🌺🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    آبان 14, 1400

    یا صاحب الزمان
    سلام و درود و ارادت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا