🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جهانی در اسارت جانیانی

(ثبت: 221367) بهمن 16, 1398 

 

رها خود را ، ز دنیایی که فانی
چو بینم در گرو ایمان به نانی

دگر را همچو خود بینم فرو لاک
جهانی در اسارت جانیانی

ولی اله بایبوردی

01 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درودها جناب بایبوردی مهربان🌹🌹❤️

  2. ولی اله بایبوردی

    بهمن 17, 1398

    سلام

    استاد ارجمند جناب کاظمی عزیز

    سپاس از همراهی تان

    در پناه ایزد دوست

    🍃🍃💐🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا