🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جوابش با من است

(ثبت: 228826) تیر 12, 1399 

 

جوابش با من است

نازنینا هر که عاشق شد حسابش با من است
هر دل شوریده ای سوز کبابش با من است

ای خوشا خلوت نشین گوشه ی میخانه ها
بعد از این پیمانه و جام و شرابش با من است

گر چو حلاج از سر خود بگذرد مستانه ای
حَق حَق جانانه و دار و طنابش با من است

ای سراپا غرق حیرت از چه می پرسی نشان
بی سر و پا گر شدی دیگر جوابش با من است

کوچه کوچه هر که می جوید صلاح خویش را
بر در این خانه حکم فتح بابش با من است

زلف در دست نسیم آرزو ها تا به کی…؟!
ای پریشان کرده گیسو پیچ و تابش با من است

طالع از برج که می جوئی که از روز ازل
گنبد وارونه ماه و آفتابش با من است

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    تیر 12, 1399

    با سلام و درود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    طالع از برج که می جوئی که از روز ازل
    گنبد وارونه ماه و آفتابش با من است
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. رسول رشیدی راد

    تیر 12, 1399

    باسلام و درود خدمت معصومی عزیز
    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    طالع از برج که می جوئی که از روز ازل
    گنبد وارونه ماه و آفتابش با من است
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • علی معصومی

      تیر 12, 1399

      ارادت و سپاس ارجمندم
      جناب رشیدی نازنین
      🙏🌹🌹🌹🌹
      در پناه خدا

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 12, 1399

    هر دل شوریده ای سوز کبابش با من است.
    سلام و درود
    به امید آن که بعد از کرونا،
    سیخ کبابی مهمان شما باشیم. 😘

    • علی معصومی

      تیر 12, 1399

      ارادتمند جناب رضاپور نازنین
      انشالله سلامتی بر قرار باشد
      بله واقعا
      در شنیدیز مشهد می چسبه
      😍😍😍
      انشالله

  4. درودها استاد معصومی بزرگوار.
    زیبا و همه چی تمام.
    دلمریزاد

    • علی معصومی

      تیر 12, 1399

      ارادتمندم جناب زمانیان عزیز
      این همه لطف بزرگی ز که آموخته ای
      ای فدای تو شود این دل دیوانه من
      و سپاس
      🌿🌺🌿🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا