🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جوادالائمه

(ثبت: 255715) بهمن 12, 1401 
جوادالائمه

جوادالائمه

ما سرخوشان جود جواد الایمه ایم
دلداده ی سجود جواد الایمه ایم

در وعده گاه صحن دلآرایی جهان
آماده ی ورود جواد الائمه ایم

با هر ترانه لب مان شکر ایزد است
گلنغمه و سرود جواد الایمه ایم

تا بارگاه ساحت خوبان سرمدی
آوازه ی درود جواد الایمه ایم

در زیر آسمان پر از پرتو امید
مسکین رهنمود جواد الایمه ایم

ای غم برو که با دل پر آرزوی مان
در برکت وجود جواد الایمه ایم

پرسیدم از کبوتری جلدی پرید و گفت
در شهری از حدود جواد الائمه ایم

♤♤♤

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 12, 1401

    یا جواد الائمه ادرکنی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا