🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جوانی شبنمی بر روی برگه

(ثبت: 258945) اردیبهشت 27, 1402 
جوانی شبنمی بر روی برگه

 

جوانی شبنمی بر روی برگه
به زیر دانه سرد تگرگه

گذشته حال و فردای من و تو
اگه خوش بنگری در دام مرگه
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدحسین پژوهنده

    اردیبهشت 27, 1402

    بسیار زیباست، شادکام باشید، در پناه خدا👍

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا