🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جولا

(ثبت: 224471) فروردین 9, 1399 

 

صورت زیبای تو در ذهن من خالی کشید
یک به یک انگشتهایم بر دلم داری کشید
رنگ رنگ اشتیاقم ریخت بر بالای دار
دجله ای گلرنگ شد بر قامت قالی چکید

تقدیم به همسرم
استاد گلیم فرش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 9, 1399

    سلام و درود

    مبارک همسرگرامی تان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 9, 1399

    قالی تغزل تان به رنگ عشق🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا